نوشته شده توسط : نوبری

در اینجا می خواهیم یک دوقلوی خوشکل را به شما معرفی کنیم که می توانند پای طبیعت و زیبایی را به دکوراسیون داخلی باز کنند. تابلو عکس گل سنبل بنفش و گلدان زیبایی، دو تابلو تزیینی شیک هستند که به شکل تابلو نقاشی شبیه سازی شده اند.

خرید تابلو برای پذیرایی

خرید اینترنتی تابلو گل های زیبا

خرید اینترنتی تابلو گل های زیبا

تابلو عکس گل های سنبل به سبب رنگ بندی گرم و پر هیجانی که در بطن خود دارد از دو قلوی خود کمی شرورتر به نظر می آید. رنگ بنفش، نارنجی و صورتی که در نمای تابلو وجود دارد جان می دهد برای خنثی کردن رنگ های سرد و بی روحی مثل سفید و قهوه ای و خاکستری که در دکوراسیون خانه های ایرانی به وفور دیده می شود.

خرید تابلو شاسی

مدل تابلو عکس گل سنبل

تابلو عکس تزیینی گل های زیبا

تابلو گلدان زیبایی، کمی مردانه تر از تابلو سنبل بنفش است و به قول معروف نما و ظاهر سنگین تری دارد. در زمینه تابلو ترکیبی از رنگ های کرم و قهوه ای در کنار سفید را می بینیم. ولی در گلدان، شاهد شاخه گل های زیبا و رنگارنگی که هستیم که به جنگ زمینه تابلو آمده اند. رنگ های تیره و روشن در این تابلو دیواری به خوبی میکس شده اند و طرح تابلو اصلا توی ذوق نمی زند.

فروش تابلو عکس

تابلو عکس نقاشی گلها

تابلو عکس گل های رنگارنگ

تابلو عکس گل های زیبا

در نهایت اگر احساس کردید نیازمند تابلوهایی هستید که طراوت و زیبایی گل ها را مهمان همیشگی خانه شما کنند روی این دو تابلو عکس گل گلی می توانید حساب ویژه ای باز کنید. برای خرید و سفارش تابلوها می توانید روی تصاویر زیر کلیک کنید و تابلو مورد نظرتان را سفارش دهید.

منبع : طرح زیبا



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

آموزش نصب تابلو شاسی تزیینی روی دیوار منزل 

نصب تابلو روی دیوار یکی از ایده های دکوراتیو برای زیباتر شدن دکوراسیون است، اما شاید در نحوه چیدن آن ها روی دیوار دچار سردرگمی شوید. توصیه های تخصصی نمناک به شما کمک میکند که کاملا حرفه ای درباره اینکه چگونه و کجا باید تابلوهای دیواری را نصب کنید تصمیم بگیرید.نصب تابلو بر روی دیوار

نصب تابلو بر روی دیوار

چیدمان تابلو روی دیوار

- اگر به نصب تابلو تزیینی در آشپزخانه علاقه دارید بهتر است آن را جایی نصب کنید که در برابر آب و حرارت آسیب نبیند. برای تابلویی که در آشپزخانه قرار است نصب کنید بهتر است قاب ضد زنگ انتخاب کنید.

- نصب تابلو در اتاق پذیرایی و نشیمن یک قانون مهم دارد اینکه تابلو باید یک وجب بالاتر از کاناپه نصب شود به این صورت که مبل و تابلو فقط یک وجب فاصله داشته باشند زیرا در اتاق پذیرایی باید تابلو پایین نصب شود.

چیدن تابلو روی دیوار

- برای نصب تابلو شاسی در اتاق خواب بهتر است از عکس های خودتان و خانواده تان استفاده کنید برای چیدن آن ها روی دیوار میتوانید یک تم انتخاب کنید مثلا تم قلب و یا تم سیاه و سفید.

- نصب و چیدمان گروهی تابلوها نمای خیره کننده ای به دکوراسیون منزل میبخشد اگر دوست دارید دیوار را تزیین کنید از این ایده استفاده کنید و چند تابلو در سایزهای مختلف را با سلیقه روی دیوار نصب کنید.

نصب تابلو در منزل

- در لابه لای تابلوهای دیواری از بشقاب های تزیینی استفاده کنید این پیشنهاد حرفه ای ترین طراحان دکوراسیون است به این صورت که یک قسمت از دیوار را با بشقاب های تزیینی و تابلوهای هنری دیزاین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

تابلو شاسی دیواری و شیک از کجا بخریم ؟ خیلی وقت است که تابلوهای دیواری و تزیینی قدیمی، رقیب تازه ای برای خود می بیند که با نام تابلو عکس یا تابلو دکوراتیو شناخته می شود. تابلو عکس ها که با نام تابلو شاسی نیز شناخته می شوند دارای طراحی شیک تر و مدرن تری نسبت به تابلوهای دیواری قدیمی هستند. اگر در فکر خرید تابلو برای پذیرایی ، اتاق خواب یا محل کار خود هستید پیشنهاد می کنیم گردشی در فروشگاه طرح زیبا داشته باشید. بد نیست از مدل های جدید و متنوع تابلوهای تزیینی طرح زیبا دیدن کنید اگر کیفیت ایده آل و قیمت ارزان را برای سفارش و خرید تابلو مد نظر دارید.

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

انواع عایق صوتی؛ هزینه رهایی از سر و صدا چقدر است؟

دسته: راهنمای خرید تاسیسات

قبل‌ترها زمانی که نام عایق صوتی به میان می آمد، تصوری از آمفی تئاتر یا اتاق های پخش و ضبط برنامه ها در ذهن نقش می بست، ولی در حال حاضر به دلیل صنعتی شدن و سر و صدای شهری و یا قرار گرفتن فضاها با کاربردهای متفاوت در کنار یکدیگر، می توان از انواع عایق های صوتی مناسب با کارکرد محیط، استفاده کرد. در نتیجه دیگر فرقی نمی کند فضای زندگی تان به چه صورت است، اگر نیاز به یک عایق صوتی مناسب دارید با یک گردش ساده در بازار می توانید به انواع آن دست پیدا کنید. ناگفته نماند عایق های صوتی دکوراتیوی برای فضاهای داخلی طراحی شده اند که می توانید علاوه بر اینکه محیط زندگی و کارتان را در برابر امواج صوتی محفوظ بدارید، از لحاظ زیبایی شناسی هم، از آنها استفاده کنید و بر جذابیت فضا بیافزایید.

انواع عایق صوتی

  • پشم شیشه: عایق های صوتی پشم شیشه به صورت رولی یا پنلی طراحی و تولید شده اند. پشم شیشه های پتویی در انواع مختلف تور مرغی دار، کاغذ کرافت دار و یا آلومینیومی تولید می شوند. 

عایق پشم شیشه

  • فوم پلی اتیلن: این فوم به دلیل انسجامی که در بین دانه های خود دارد، مانعی بر سر راه امواج بشمار می آید و برای عایق کاری گزینه مناسبی است. می توان از آن به عنوان عایق صوتی در بین دیوارهای بتنی یا دیوارهای مشترک واحدها و قسمت های دیگر استفاده کرد.

فوم پلی اتیلن

  • پانل گچی: این پنل ها با هسته ای از جنس گچ ساخته شده اند. پوسته رویه آنها از کاغذ یا فایبرگلاس پوشیده شده است. گچ به دلیل جذب صدا و عدم بازتاب آن، از عناصر عایق صدا به شمار می رود. در بعضی فضاها که نیاز به عایق صوت با درجه بالاتر است از پانل های گچی سوراخدار استفاده می شود.

پنل گچی

  • پنل آکوستیکی: پنل های آکوستیکی از جمله عایق های صوتی هستند که به صورت پنل هایی در ابعاد مختلف تولید میشوند. این پنل ها در رنگ های متنوع برای فضاهایی با کاربرد گوناگون استفاده می شوند.

پنل آکوستیک

مدل‌های پنل عایق صوت (آکوستیک)

  • فوم های صاف: از این فوم ها به دلیل سطح صاف، بیشتر به عنوان پایه ای برای قرارگیری عایق های صوتی دیگر استفاده می شود. نصب آسانی دارند و بیشتر برای فضاهای داخلی که قصد داریم به ضخامت دیوار بیافزایند تا مانع عبور سر و صداهای خارجی به داخل شویم، استفاده می شوند. 
  • فوم های شانه تخم مرغی: این فوم ها به دلیل وجود هرم های چهار وجهی در کنار یکدیگر، جذب صوت بالایی دارند و امکان انعکاس صدا را به پایین ترین شکل خود می رسانند. به دلیل ظاهری شبیه شانه تخم مرغ به این نام معروف شده اند. 
  • فوم های وج یا منشوری: این فوم ها خاصیت بالایی در جذب صدا دارند. البته گاهی اوقات از آنها علاوه بر عایق صوتی، برای دکور کردن فضا هم استفاده می شود. یکی از نکات مهم در این فوم ها جهت گیری آنها است. مثلا اگر امواج صوت افقی باشند، باید فوم را به صورت عمودی نصب کنید و بالعکس. 
  • فوم های ترکیبی: این فوم ها از ترکیب مشخصات فوم های دیگر ساخته شده اند که می توانند تا حد بسیار بالایی از انتقال صوت جلوگیری کنند. فوم های ترکیبی به نام فوم دیفیوزر هم رواج دارند. از این فوم ها بیشتر در استودیوهای موسیقی و سالن های بزرگ استفاده می شود. 

پشم شیشه

توضیحات و نکات مهم

  • برای مقرون به صرفه بودن عایق کاری صوتی، می توانید در بعضی از فضاها از شانه تخم مرغ استفاده کنید. بهتر است قبل از نصب آن بر روی دیوار یا سقف، آنها را با رنگ آمیزی به رنگ دلخواه تان در بیاورید. 
  • بهترین زمان استفاده از عایق صوت در ساختمان ها، زمان ساخت ساختمان است. استفاده از عایق صوت در بین دیوارهای مشترک با همسایه و یا خیابان، در زمان دیوارکشی از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • یکی از مزایای استفاده از عایق در زمان ساختمان سازی، کمک به یکپارچه کردن سطوح و در در نتیجه افزایش مقاومت آنها است.
  • برای نصب عایق صوتی باید سطوح را صاف و هموار کرد، تا عایق بر روی سطح به خوبی چسبندگی داشته باشد.
  • در صورت خرابی یکی از پنل های آکوستیکی، امکان تعویض نمونه مشابه به آسانی وجود دارد. 

عایق صوتی

سوالات متداول

در چه قسمت هایی می توان از عایق آکوستیک استفاده کرد؟ 

از عایق های آکوستیکی بیشتر برای عایق کردن دیوارها و سقف استفاده می شود. همچنین می توانید از این عایق ها بر روی درهای سالن های کنفرانس برای کاهش انتقال صدا، استفاده کنید.

نحوه اتصال پنل های عایق صوت به چه صورت است؟

پنل ها یا به صورت پشت چسب دار طراحی و تولید می شوند و یا برای نصب نیاز به شبکه بندی دارند. معمولا از نبشی و سپری فلزی برای آهنکشی و شبکه بندی استفاده می شود. سپس تایل ها بر روی آنها قرار می گیرند.

برای خرید انواع عایق های صوتی باید به چه گزینه هایی توجه کرد؟

باید پارامترهای مختلفی را در انتخاب یک عایق صوتی مناسب در نظر گرفت. جنس عایق، انعطاف پذیری، نحوه نصب، قیمت، ضخامت و کاربرد فضای مورد نظر همگی از جمله مواردی هستند که می توانید در هنگام خرید در نظر داشته باشید.

میزان مقاومت عایق های صوتی در برابر رطوبت چقدر است؟

عایق های رطوبتی به جز پنل گچی، در برابر رطوبت مقاوم هستند و می توانید با خیال آسوده در فضاهای شرجی و رطوبتی از آنها استفاده کنید. ناگفته نماند پنل های گچی با روکش فایبرگلاس مناسب فضاهای رطوبتی هستند.

 

منبع : چیدانه



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

کتابخانه ها یا قفسه های چوبی در خانه های امروزی، تبدیل به بوفه های تزیینی و ویترین های دکوری شده اند. به همین علت، چیدمان و نصب این ویترین ها در منزل دارای اهمیت زیادی است چون علاوه بر اینکه فضایی برای چیدمان تزیینات دکوری منزل ایجاد می کنند می توانند برای صرفه جویی در مساحت منزل نیز به کمک صاحبخانه بیایند. می خواهیم مدلهای جدید کتابخانه کلاسیک و چوبی را به تصویر بکشیم که افرادی که عتیقه پسندها از طرفداران آنها محسوب می شوند.

کتابخانه کلاسیک چوبی و شیک برای تزیین پذیراییکتابخانه کلاسیک چوبی با طراحی ساده

کتابخانه دیواری کلاسیک و چوبی

کتابخانه دیواری کلاسیک و چوبی مینیمال

این کمد و کتابخانه های چوبی کلاسیک در مدل های دیواری و پایه دار تولید می شوند. مدل های دیواری این قفسه های چوبی دکوراتیو، قناصی کمتری در فضا ایجاد می کنند ولی جابجایی آنها در منزل کار سختی است چون برای نصب، نیاز به سوراخکاری مجدد روی دیوارها دارند. کمد و قفسه های پایه دار به سبب اینکه نیاز به نصب ندارند از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

مدل کتابخانه کلاسیک به شکل ویترینمدل کتابخانه کلاسیک به شکل ویترین

کتابخانه چوبی کلاسیک با پایه های دیواری و زمینی

کتابخانه چوبی کلاسیک با پایه های دیواری و زمینی

مدل های کلاسیک و شیک این مبلمان های چوبی را در این بخش ارائه کرده ایم که مناسب منازلی با دکوراسیون سنتی و روستیک است. ساده ترین نوع طراحی روی تنه و بدنه این بوفه و قفسه های چوبی می بینیم و رنگ بندی قهوه ای که روی سطح کارها دیده می شود ناخواسته بیننده را به بیست تا سی سال قبل می برد. کسانی که عتیقه جات و تزیینات قدیمی در منزل خود دارند و عاشق دکوراسیون موزه ای شکل به سبک معاصر هستند می توانند روی کمک این مدل ویترین های چوبی کلاسیک، حساب ویژه ای باز کنند.

ویترین و کتابخانه دیواری با طراحی سادهویترین و کتابخانه دیواری با طراحی سادهکتابخانه چوبی و کلاسیک با میز تحریرکتابخانه چوبی و کلاسیک با میز تحریرمدل کتابخانه کلاسیک با طراحی سادهمدل کتابخانه کلاسیک با طراحی ساده

کتابخانه کلاسیک ام دی اف

کتابخانه کلاسیک دیواری

كتابخانه كلاسيك مدرنكتابخانه كلاسيك مدرن

مدل کتابخانه خانگی کلاسیک

کتابخانه ویترینی چوبی و کلاسیک

بوفه و ویترین دیواری کوچک دارای میز تحریر کتابخانه دیواری چوبی و ساده شیک و کلاسیککتابخانه کوچک و ساده چوبی

کتابخانه ویترین چوبی

مدل کتابخانه و ویترین

بوفه و دکور دیواری خانگی بزرگ با کتابخانه ، کتابخانه و بوفه چوبی خانگی و دیواری شیک و کلاسیک

مدلهای کلاسیک ویترین و کتابخانه دیواری و چوبی

کتابخانه ویترین چوبی، کتابخانه ویترین دار

میز تحریر و شلف های چوبی کلاسیک ویترین دار ، کتابخانه دیواری کلاسیکمیز تحریر دیواری به همراه ویترینکتابخانه میز تحریر دارکتابخانه میز تحریر دارمدل ویترین کلاسیک برای چیدمان تزیینات عتیقه ، کتابخانه کلاسیک چوبی و شیکویترین چوبی ساده و ارزان قیمت

نشر اختصاصی : نوبرانه



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

در هر مجتمع ساختمانی، هر واحد مسکونی شماره مختص به خود را دارد که به عنوان پلاک شماره واحد شناخته می شود. معمولا شماره پلاک واحدها به شکل عددهای طلاکوب شده پلاستیکی یا وررقه های فلزی مخصوص به فروش می رسند که پشت چسب دار هستند و روی درب یا دیوار کنار درب نصب می شوند. سیستم جدید و مدرنی برای نمایش پلاک شماره واحد مسکونی ابداع شده است که در آن از سیستم نورپردازی استفاده شده است.

پلاک شماره واحد با طراحی فانتزی ، پلاک واحد برای راهرو ساختمان ، پلاک درب ورودی ساختمان

مدل جدید پلاک شماره واحد ساختمان

در این روش، یک پلاک فلزی که شماره به شکل قرینه روی آن حک شده است به صورت افقی روی دیوار نصب می شود. دقیقا در بالای این شابلون فلزی، یک چراغ دیوارکوب نصب شده است که نور خود را به سمت پلاک شلیک می کند. در نتیجه تابش نور، سایه ای که روی دیوار می افتد دقیقا پلاک شماره واحد مورد نظر است که روی دیوار حک شده است. کسانی که عاشق ایده پردازی های فانتزی هستند می توانند از این سبک پلاک ها برای درب و راهرو منزل خود بهره ببرند. در نهایت باید توجه داشت که برای نمایش بهتر پلاک ها باید راهرو دارای نورپردازی لایت و مختصری باشد تا سایه مورد نظر روی دیوار ایجاد شود.

نشر اختصاصی : نوبرانه



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

ایکیا جزء برندهایی است که همیشه جنبه کاربردی محصولات تولیدی خود را در اولویت قرار می دهد و با فانتزی گرایی و ارائه محصولات سلطنتی و لاکچری چندان میانه خوبی ندارد. شاید این خصوصیت است که باعث شده ایکیا به یک مارک پرطرفدار در زمینه مبلمان خانگی تبدیل شود. تخت نوزاد ایکیا هم از دایره ساده پسندی و فانتزی گریزی خارج نشده است و همانطور که در ادامه خواهید دید تخت هایی با طراحی ساده و مینیمالیستی را به بازار عرضه کرده است که باب میل طرفداران برند ایکیا است.

تخت نوزاد ایکیا در مدل ساده با رنگ سفید

این مدل تخت های نوزاد ایکیا، همان حالت نرده ای شکل کلاسیک خود را حفظ کرده اند و دومین وجه تشابه آنها رنگ سفیدی است که بر روی همه آنها پاشیده شده است. ارتفاع قرارگیری خوشخواب در تنه تخت خواب به دو حالت کوتاه و بلند قابل تنظیم است. معمولا وقتی سن بچه بیشتر می شود خوشخواب را پایین تر نصب می کنند تا احتمال بیرون آمدن نوزاد از تخت خواب کمتر شود.

تخت خواب نوزاد ایکیا در مدل کلاسیک و مدرنتخت خواب نوزاد ایکیا در مدل کلاسیک و مدرن

برای به چالش کشیدن رنگ سفید تخت خوابها نیاز است که فضای اطراف تخت از عناصر رنگی و تزیینی پر شود تا سفیدی یکدست تخت خواب نوزاد در زیر سایه های رنگی جذاب مخفی شود و حرفی برای گفتن نداشته باشد. تابلوهای دیواری، رنگ زدن دیوار پشت تخت خواب یا عروسک و ریسه های رنگی، گزینه هایی هستند که می توانند به عنوان مکمل برای دیزاینتخت خواب نوزاد ایکیا مورد استفاده قرار بگیرند.

تخت نوزاد ایکیا با طراحی ساده و سفید رنگتخت نوزاد ایکیا با طراحی ساده و سفید رنگ

نمای ظاهری تخت خواب ها به شکلی است که قابلیت چیدمان در اتاق نوزاد کلاسیک و مدرن را خواهند داشت و شاید تنها جایی که برای چیدمان این مدل تخت کودک، مناسب نیست اتاق خواب های سلطنتی است که نیاز به تخت نوزاد کنده کاری شده و قلم خورده دارند. ایکیا با ارائه این محصولات اثبات کرده است که حتی برای اتاق نوزاد که نیاز به مبلمان های فانتزی احساس می شود هم حاضر نیست که از سیاست همیشگی خود کوتاه بیاید و طلسم شکنی کند.

تخت خواب نوزاد ایکیا در مدل دو قلوتخت خواب نوزاد ایکیا در مدل دو قلومدل جدید تخت کودک نوزاد ikeaدکوراسیون شیک اتاق نوزاد ikeaتخت نوزاد پسر از برند ایکیا ikeaتخت نوزاد پسر از برند ایکیا ikea

تخت نوزادی چوبی با رنگ بندی سفید

مدلهای جدید تخت نوزاد ایکیا

مدل تخت نوزاد چوبی دخترانهدکوراسیون دخترانه اتاق نوزاددکوراسیون اتاق نوزاد با رنگ سفید و سبزدکوراسیون اتاق نوزاد با رنگ سفید و سبزدکوراسیون شیک اتاق نوزاد با رنگ سفیددکوراسیون شیک اتاق نوزاد با رنگ سفید

نشر اختصاصی : نوبرانه



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

هر چه زمان می گذرد بازار محصولات چوبی جمع و جور کوچولو موچولو داغ و داغ تر می شود. گویا کوچک شدن فضای منازل آپارتمانی باعث شده تا اشتیاق و استقبال از محصولات چند منظوره و کمجا بیشتر شود. بیایید با هم با یک مکعب چوبی 40 سانتیمتری آشنا شویم که نمای ساده و مینیمالیستی دارد ولی نمادی از ضرب المثل فلفل نبین چه ریزه خودمان است. این مبلمان چند منظوره و کم جا با یک چرخش ساده می تواند تبدیل به میز، صندلی و کتابخانه شود بدون اینکه نیاز باشد چشمتان را ببندید یا اجی مجی لاترجی بگویید.

مبلمان چند منظوره و کم جا با میز ، صندلی و کتابخانه چوبیمبلمان چند منظوره و کم جا با میز ، صندلی و کتابخانه چوبی

وودی فول – woodiefull نام این صندلی چوبی است که اگر بخواهیم نام آن را به فارسی برگردانیم چیزی می شود شبیه به تمام چوب. چون متریالی که برای ساخت این مبل چند منظوره کمجا استفاده شده است تماما از جنس چوب است طراحان این نام را برای آن انتخاب کرده اند. وودی فول مثل تاس است به هر طرف بچرخانید یک کاربرد آن نمایان می شود.

مبل چند منظوره و کم جا با میز ، صندلی و کتابخانه چوبیمبل چند منظوره و کم جا با میز ، صندلی و کتابخانه چوبی

برای ساخت این میز و صندلی چوبی از چوب راش استفاده شده است و تا حد ممکن سعی شده تا نقطه های پیوندی به حداقل برسند تا محصول یک تکه و بدون برش به چشم بیاید. چوب را با کمک بخار آب و قالب های مخصوص حالت دهی می کنند و انحناهایی که روی تنه وودی فول می بینید با همین روش با دستگاه های مخصوص انجام گرفته است.

مدل مبل چند منظوره و کم جا

مبلمان چند منظوره چوبی و کوچک کمجا

طراحان این مبل کوچولوی دوست داشتنی، سه خانم جوان و خلاق هستند که خواسته اند ایده مبتکرانه خود را به مرحله اجرا دربیاورند و در حد طرح و اتود نگه ندارند. حالا کار به جایی رسیده که آنها وودی فول را به مرحله تولید انبوه رسانده اند و با قیمت 250 دلار در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رسانند. این محصول چند منظوره، 5 کیلوگرم وزن دارد میز آن توان تحمل بار تا 160 کیلوگرم و صندلی تا 200 کیلوگرم را دارد که اصلا به ظاهر ریزه میزه آن نمی آید.

مدل مبل چند منظوره و کم جا با جنس چوبیمدل مبل چند منظوره و کم جا با جنس چوبیطراحی مبلمان چند منظوره چوبیطراحی مبلمان چند منظوره چوبیمبل چند منظوره با کاربرد میز و صندلی و کتابخانهمبل چند منظوره با کاربرد میز و صندلی و کتابخانهمبلمان چند منظوره برای خانه های کوچکمبلمان چند منظوره برای خانه های کوچک

نشر اختصاصی : نوبرانه



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

معضلی که راجب مبلمان اتاق کودک وجود دارد رشد و تکامل جسمی بچه ها است که باعث می شود والدین برای خرید تخت خواب و لوازم اتاق بچه دچار تردید شوند. چون آنها به خوبی می دانند که هزینه گزافی که در حال حاضر برای تخت خواب و لوازم کودک نوزاد خود می کنند بیشتر از دو تا سه سال دوام نخواهد آورد و با ورود فرزندشان به دوره خردسالی باید به فکر مبلمان های جدیدتری باشند که با فیزیک بدنی او سازگار باشد. تیم طراحی “کامپلوژر” دست به کار شده اند و یک مدل تخت و مبلمان اتاق کودک با نام تیسیا طراحی کرده اند که بچه ها را از شیرخوارگی تا نوجوانی تحت حمایت خود قرار می دهد و خیال والدین را از بابت خرید مبلمان جدید برای اتاق بچه راحت می کند.

تخت و مبلمان اتاق کودک و نوزاد تا نوجوان ، مدل جدید مبلمان اتاق کودک ، تخت اتاق کودک با قابلیت بزرگ و کوچک کردن ، ست کامل سرویس خواب کودک و نوجوانتخت و مبلمان اتاق کودک برای سنین نوزادی تا نوجوانی

تیسیا دارای یک متر عرض و دو متر طول است و به اندازه یک تخت تک نفره در اتاق خواب فضا اشغال می کند. در حالت نوزادی، یک سیسمونی نوزاد کامل و تمام عیار را در اختیار مادر و نوزاد قرار می گیرد تا به هیچ عنوان احساس کمبود نکنند.

مدل جدید تخت و سیسمونی نوزاد ، مدل جدید مبلمان اتاق کودک ، تخت و کمد و دراور اتاق کودک و نوجوان ، تخت خواب مدرن و شیک اتاق کودک و نوزاد و نوجوان

تخت و مبلمان اتاق کودک با قابلیت تغییر اندازه

مدل جدید تخت و سیسمونی نوزاد ، تخت نوزاد با قابلیت بزرگ شدن و تغییر اندازه و سایز ، مدل جدید و شیک و مدرن تخت خواب کودک و نوزاد

دو سال بعد که کودک وارد مرحله خردسالی شد بخش تعویض پوشک حذف می شود و فضای خواب برای کودک بازتر می شود. در این حالت با نصب دیواره کناری تخت نوزاد به باکس هایی که در کنار تخت نوزادی بود یک میز تحریر کوچک و شیک متولد می شود و در کنار تخت قرار میگیرد.

تخت خواب کودک با نردبان ، تخت خواب نوزاد و کودک و نوجوان برای سنین مختلف ، مدل جدید و مدرن سرویس خواب کودک با میز تحریر

تخت و مبلمان اتاق کودکتخت و مبلمان اتاق کودک برای سنین نوزادی تا نوجوانی

وقتی کودک گرامی وارد دوران تحصیل شد و قد کشید کمد سه کشویی که روی تخت قرار دارد به کنار میز می آید تا کشوهای آن برای قرار دادن کیف و کتاب و پوشاک مورد استفاده قرار بگیرد. البته تیسیا یک نردبان چوبی شیک را هم در کنار خود می بیند تا در مواقع ضروری بتوان این مبلمان را به تخت خواب نردبان دار دو طبقه تبدیل کرد برای بچه هایی که عاشق خوابیدن در ارتفاع هستند.

تخت و مبلمان اتاق کودکتخت و مبلمان اتاق کودک برای سنین نوزادی تا نوجوانی

تیسیا را باید از این نظر که سه دوره مختلف سنی کودکان را به صورت یکجا ساپورت می کند را در گروه مبلمان های کم هزینه و ارزان قیمت برای اتاق کودک قرار داد چون با یک بار خرید، خیال والدین را تا سالها راحت و آسوده می کند.

نشر اختصاصی : نوبرانه



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

آشپزخانه های آپارتمانی مدرن در واقع گوشه ای جدا شده از سالن خانه هستند که توسط اپن و میز جزیره مجزا سازی شده اند و مطبخ لقب گرفته اند. معمارها و نقشه کش ها با کاهش متراژ خانه های آپارتمانی چون می دانند سالن بزرگتر، جذابیت بیشتری برای بینده دارد زورشان به آشپزخانه می رسد و تا جاییکه در توانشان هست از فضای مفید آن کم می کنند تا تقدیم اتاق پذیرایی و نشیمن منزل کنند. در این شرایط باید فکری برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک بخت برگشته کرد که قرار است میزبان کابینت های چوبی حجیم نیز باشد و مساحت ناقابل خود را با آنها تقسیم کند. در این مطلب چند مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به شکل تصویری به اشتراک خواهیم گذاشت که سعی شده تا کمبود فضا در آنها به خوبی مدیریت شود.

مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچکوقتی فضا در آشپزخانه محدود است و جا برای سوزن انداختن نیست می توان ارتفاع کابینت ها را تا خود سقف بالا برد تا کمبود فضای ذخیره سازی احساس نشود.دکوراسیون آشپزخانه کوچک آپارتمانیاگر در کنار آشپزخانه خود یک میز قهوه خوری داشته باشید بد نیست چون می تواند یک مکمل ایده آل برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل شما باشد.دکوراسیون آشپزخانه کوچک آپارتمانیاستفاده از رنگ های شاد مثل فیروزه ای و سبز می تواند بهترین اسانس برایدکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل باشند.دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانیشلف و طاقچه ها معمولا در اتاق خواب و پذیرایی نصب می شوند ولی اگر بخواهید در آشپزخانه یک ویترین بوفه ای شکل روباز داشته باشید می توانید روی کمک آنها حساب باز کنید.دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانیبرخی افراد، میز جزیره را یک وسیله دست و پا گیر برای آشپزخانه کوچک می دانند در شرایطی که این میز هم فضای ذخیره سازی ایجاد می کند و هم کار میز ناهارخوری را انجام میدهد.دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانیسعی کنید همیشه یک آشپزخانه تمیز و مرتب داشته باشید. شلختگی و به هم ریختگی می تواند فضای کوچک آشپزخانه را بیشتر به رخ بیننده بکشد.

مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچک به سبک متنوع

دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن ، کابینت آشپزخانه کوچک سفیدکاشی های دکوراتیو یک گزینه تزیینی شیک و زیبا برای آشپزخانه کوچک هستند. کاشی های دیواری می توانند دکوراسیون آشپزخانه را بافت دار و زیبا جلوه دهند.دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن ، کابینت آشپزخانه کوچک سفیدکابینت آشپزخانه با درهای شیشه ای باعث می شود که عمق بیشتری به نمای آشپزخانه داده شود و مساحت کوچک آن کمتر توی ذوق بزند.دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل ، کابینت آشپزخانه کوچک و مدرنطرفداران طراحی دکوراسیون چوبی می توانند این سبک مورد علاقه شان را به دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل خود وارد کنند.دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزلنورپردازی آشپزخانه های کوچک از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه نور بیشتر باشد سایه های تیره کمتری ایجاد می شود. پس برای آشپزخانه به فکر یک نورپردازی ایده آل و مناسب باشید.دکوراسیون آشپزخانه کوچک جدیدمیز اپن را از چیدمان آشپزخانه حرف نکنید. حتی یک میز اپن نیم متری هم می تواند گره ای از مشکلات شما را در آشپزخانه باز کند. پس عصبانیت خود را بابت کمبود فضا بر سر این طفل معصوم خالی نکنید.

نشر اختصاصی : نوبرانه



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()