نوشته شده توسط : نوبری

جلب رضایت بانوان در زمینه دیزاین اتاق خواب عروس، کار هر طراحی نیست. اصولا فقط دکوراتورهای خانم هستند که زبان هم جنس های خود را بهتر می فهمند و خواسته های آنها را برای داشتن یک دیزاین ایده آل در اتاق خواب درک می کنند. ولی به صورت تجربی بیشتر خانم ها دوست دارند اتاق خواب خود را با رنگهای لطیفی مثل صورتی یا گل بهی دکوراسیون کنند. تزییناتی که روی دیوار جا خوش می کنند از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند و هر چقدر فانتزی تر و خاص تر باشند رضایت عروس خانم، بیشتر جلب می شود.

دکوراسیون اتاق عروسدکوراسیون اتاق عروس

سرویس خواب بخشی از اتاق خواب است که دوشیزه های محترم تاکید زیادی دارند که باید از میان مدلهای مدرن یا خیلی مجلل انتخاب شوند.البته این گفته ها شامل همه بانوان نمی شود و انصافا بعضی از خانم ها هستند که طرفدار سبک مینیمال و ساده زیستی هستند ولی حیف که تعدادشان خیلی زیاد نیست. این اتاق عروس های زیبا و زنانه را ببینید تا بیشتر با طبع و ذائقه لطیف و شیک بانوان امروزی آشنا شوید.

دکوراسیون اتاق عروس به سبک کلاسیکدکوراسیون اتاق عروس به سبک کلاسیکدیزاین اتاق خواب دخترانهدیزاین اتاق خواب دخترانهدیزاین و تزیین اتاق خواب عروسدیزاین و تزیین اتاق خواب عروسدیزاین اتاق عروس با رنگ بندی شاددیزاین اتاق عروس با رنگ بندی شاددکوراسیون اتاق خواب سلطنتی دکوراسیون اتاق خواب سلطنتیدیزاین اتاق خواب با رنگهای سرددیزاین اتاق خواب با رنگهای سرددیزاین اتاق خواب با رنگ سبزدیزاین اتاق خواب با رنگ سبزدکوراسیون زیبا در اتاق خواب عروسدکوراسیون زیبا در اتاق خواب عروسدیزاین اتاق خواب عروسسرویس خواب سلطنتی اتاق عروسدیزاین شیک و ساده اتاق عروسدیزاین شیک و ساده اتاق عروسدیزاین اتاق خواب عروس با صورتی و سفیددیزاین اتاق خواب عروس با صورتی و سفید

 

 

 

منبع : نوبرانه

 دکوراسیون اتاق خواب   | 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

معمولا برای لوستر اتاق خواب از چراغ های سقفی و ساده تک لامپ یا جفت لامپ استفاده می شود. معمولا تصور بر این است که نیازی نیست خیلی برای روشنایی اتاق خواب هزینه شود و فقط کافیست چراغی روی سقف باشد تا نور اتاق خواب را تامین کند. ولی در طراحی دکوراسیون مدرن، ارزش بسیاری برای لوستر اتاق خواب قائل می شوند و چراغ های ساده و ارزان قیمت جای خود را به لوسترهای کریستالی و فانتزی داده اند. مخصوصا اگر اتاق خواب برای عروس و داماد دیزاین شود آن وقت باید به دنبال لوستری گشت که با دکوراسیون و فضای اتاق خواب ست باشد. 

لوستر اتاق خواب کریستالی لوستر کریستالی اتاق خواب

در دکوراسیون های مدرن و معاصر باید از لوسترهای مینیمال و کلاهک دار استفاده کرد که تا حد ممکن از نظر رنگ بندی با سرویس خواب و دیگر تجهیزات اتاق خواب هماهنگ باشد. در اتاق خواب های کلاسیک و مجلل باید به سراغ لوسترهای کریستالی رفت. اگر از سرویس خواب فرفورژه در اتاق خواب بهره می برید بهتر است از لوسترهای فرفورژه فلزی و متال کمک بگیرید تا هماهنگی داخلی دکوراسیون اتاق خواب به هم نخورد.

لوستر اتاق خوابلوستر سقفی مدرن اتاق خواب

لوستر اتاق خواب معمولا در مرکزی ترین نقطه اتاق نصب می شود و آویز آن باید در حدی تنظیم شود که نه خیلی به سقف چسبیده باشد و نه خیلی آویزان بماند. لوسترهای دو پل گزینه مناسب تری برای اتاق خواب هستند چون میزان نور آنها را در دو حالت می توان تنظیم کرد. لوستر اتاق خواب معمولا نیاز نیست در پر نورترین حالت ممکن باشد به همین دلیل میتوان از قدرت نورپردازی لوستر در حالت تک پل بهره برد و در مواقع نیاز از پل دوم برای استفاده کرد تا دکوراسیون اتاق خواب در پرنور ترین حالت ممکن قرار بگیرد.

لوستر اتاق خوابلوستر کریستال برای اتاق عروسلوستر اتاق خوابلوستر سقفی کلاسیک اتاق خوابلوستر اتاق خواب



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نوبری

فراموش نکنید که پارچه حریر هم دارای ضخامت های متنوع است و جنس خیلی نازک آن بیشتر به عنوان مکمل تزیینی و لایه ثانویه پرده های ضخیم تر مورد استفاده قرار می گیرند. اگر برای پوشش پنجره مورد نظرتان، فقط به پرده حریر تکیه خواهید کرد باید به سراغ مدل های تا حدی ضخیم تر بروید. چون پرده حریر نازک فقط به درد پنجره های مات و بدون مشرف می خورد و لاغیر.

 

پارچه پردهای حریر گلدارپارچه پردهای حریر گلدارپرده حریر شیشه ای و سادهپرده حریر شیشه ای و ساده

 

پارچه پرده ای حریر از نظر طرح و رنگ بندی آنقدر تنوع دارد که هنگام خرید به مشکل نخورید و به اصطلاح لنگ نمانید. ولی اینکه چه طرح و رنگ پارچه حریری برای پرده خانه شما مناسب است ارتباط مستقیم با طراحی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان دارد. اگر دیوارهای کناری پنجره ساده هستند بهتر است پرده طرح دار روی پنجره نصب کنید و در حالت برعکس، پیشنهاد ما پرده های حریر ساده یا حداقل با طرح های نامحسوس هستند.

پرده حریر شیک و زیبا

مدل جدید پرده های ساده حریر

 

پارچه پردهای حریر گلدار

 

 

 

 

پارچه پرده ای حریر گلدار

 

 

پرده های حریر را باید در گروه پرده های خوش قیمت یا ارزان قیمت قرار داد. چون ضخامت پارچه پرده های حریر، خیلی زیاد نیست معمولا تولید و عرضه آن هزینه کمتری روی کارخانجات تولید پرده پارچه ای میگذارد. البته مدل های آنیک با متریال های خاص هستند که قیمت های نسبتا بالایی دارند ولی این موضع در گروه استثنائات قرار می گیرد.

 


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()