مدلهای جدید لوستر اتاق خواب عروس از کریستال تا متال
نوشته شده توسط : نوبری

مدلهای جدید لوستر اتاق خواب عروس از کریستال تا متال

 
 
 

معمولا برای اتاق خواب از چراغ های سقفی و ساده تک لامپ یا جفت لامپ استفاده می شود. معمولا تصور بر این است که نیازی نیست خیلی برای روشنایی اتاق خواب هزینه شود و فقط کافیست چراغی روی سقف باشد تا نور اتاق خواب را تامین کند. ولی در طراحی دکوراسیون مدرن، ارزش بسیاری برای روشنایی اتاق خواب قائل می شوند و چراغ های ساده و ارزان قیمت جای خود را به لوسترهای کریستالی و فانتزی داده اند. مخصوصا اگر اتاق خواب برای عروس و داماد دیزاین شود آن وقت باید به دنبال لوستری گشت که با دکوراسیون و فضای اتاق خواب ست باشد. 

لوستر کریستالی اتاق خوابلوستر کریستالی اتاق خواب

در دکوراسیون های مدرن و معاصر باید از لوسترهای مینیمال و کلاهک دار استفاده کرد که تا حد ممکن از نظر رنگ بندی با سرویس خواب و دیگر تجهیزات اتاق خواب هماهنگ باشد. در اتاق خواب های کلاسیک و مجلل باید به سراغ لوسترهای کریستالی رفت. اگر از سرویس خواب فرفورژه در اتاق خواب بهره می برید بهتر است از لوسترهای فرفورژه فلزی و متال کمک بگیرید تا هماهنگی داخلی دکوراسیون اتاق خواب به هم نخورد.

لوستر سقفی مدرن اتاق خوابلوستر سقفی مدرن اتاق خوابلوستر کریستال برای اتاق عروسلوستر کریستال برای اتاق عروسلوستر سقفی کلاسیک و ظریف اتاق خوابلوستر سقفی کلاسیک و ظریف اتاق خوابچراغ آویز مدرن برای اتاق خوابچراغ آویز مدرن برای اتاق خوابچراغ و لوستر سقفی کلاسیکچراغ و لوستر سقفی کلاسیکلوستر پنج شعله اتاق خوابلوستر پنج شعله اتاق خوابلوستر سلطنتی اتاق خوابلوستر سلطنتی اتاق خوابلوستر توری و حصیری برای اتاق عروسلوستر توری و حصیری برای اتاق عروسلوستر پولکی برای تزیین اتاق عروسلوستر پولکی برای تزیین اتاق عروسلوستر پولکی برای تزیین اتاق خوابلوستر پولکی برای تزیین اتاق خوابلوستر هفت شعله نیمه کلاسیکلوستر هفت شعله نیمه کلاسیکلوستر لوکس برای اتاق خوابلوستر لوکس برای اتاق خواب

منبع : نوبرانه




:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: