آشپزخانه های شیک و مدرن برفی با دکوراسیون اسکاندیناوی
نوشته شده توسط : نوبری

آشپزخانه های شیک و مدرن برفی با دکوراسیون اسکاندیناوی

 

 
 
 

آشپزخانه های زیبایی که در این بخش می بینید به سبک اسکاندیناوی، دیزاین و چیدمان شده اند. رنگ های سفید و سیاه یا طرح های چوبی جزئی جدایی ناپذیر از دکوراسیون های اسکاندیناوی هستند. این نوع دیزاین داخلی از تجملات و هزینه های اضافی فراری است و در واقع سعی بر این است که با کمترین هزینه ممکن، زیباترین طراحی مدرن شکل بگیرد. وقتی دکوراسیون اسکاندیناوی که با نام سوئدی نیز شناخته می شود پا به فضای آشپزخانه می گذارد آنوقت است که فضای آشپزخانه پر می شود از رنگ های سرد و خنثی مثل سفید یا کرم. دیگر خبری از کابینت های رومی و کلاسیک نخواهد بود و کفپوش های چوبی زیر پای صاحبخانه جا خوش خواهند کرد. 

دکوراسیون آشپزخانه با سیاه و سفیددکوراسیون آشپزخانه با سیاه و سفید

این سبک برای آشپزخانه های اپن ایرانی به شدت پرطرفدار است چون اصولا ما ایرانی ها عاشق سادگی و مدرنیته هستیم و بنا به شرایط اقتصادی چندان از سبک های کلاسیک و سلطنتی در آشپزخانه استقبال نمی کنیم. اگر در فکر تغییر دکوراسیون آشپزخانه منزل هستید عینک های خود را به چشم بزنید و این نمونه مدل ها را با دقت بیشتری تماشا کنید.

دکوراسیون شیک و ساده آشپزخانهدکوراسیون شیک و ساده آشپزخانهکابینت سفید و مدرن آشپزخانهکابینت سفید و مدرن آشپزخانهدکوراسیون مدرن آشپزخانه با سفید و قهوه ایدکوراسیون مدرن آشپزخانه با سفید و قهوه ایدکوراسیون شیک آشپزخانه اسکاندیناویدکوراسیون شیک آشپزخانه اسکاندیناویدیزاین آشپزخانه با کابینت سفید های گلاسدیزاین آشپزخانه با کابینت سفید های گلاسدکوراسیون سفید آشپزخانه به سبک اسکاندیناویدکوراسیون سفید آشپزخانه به سبک اسکاندیناویدیزاین شیک و مدرن آشپزخانه با سفیددیزاین شیک و مدرن آشپزخانه با سفیددکوراسیون آشپزخانه اپن به شکل مدرندکوراسیون آشپزخانه اپن به شکل مدرن

منبع : نوبرانه




:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: