مدل شومینه های آجری و هیزمی دو طرفه برای پذیرایی
نوشته شده توسط : نوبری

مدل شومینه های آجری و هیزمی دو طرفه برای پذیرایی

 

 
 
 

معمولا در خانه های ایرانی، شومینه در گوشه ای دنج از سالن پذیرایی جا خوش می کند و در اکثر موارد هم به سبب حضور سیستم های گرمایش دیگر مثل شوفاژ در بازنشستگی کامل به سر می برد. ولی معماران در بعضی از خانه ها که پارتیشن یا ستون مرکزی بزرگی در مرکز سالن وجود داشته باشد شومینه هیزمی یا الکلی را به بدنه این ستون ها منتقل می کنند. این ایده پردازی باعث می شود که شومینه از حالت تک طرفه به دو طرفه تبدیل شود و در واقع محدوده گرمایش آن افزایش پیدا کند.

شومینه آجری و هیزمی شومینه آجری و هیزمی در مرکز خانه

شومینه با شعله های آتشینی که دارد علاوه بر حرارت بخشی بر فضای خانه به عنوان یک وسیله تزیینی نیز می تواند ایفای نقش کند. به همین جهت حضور آن در مرکز سالن خانه می تواند در دیزاین منزل نیز کمک حال صاحب خانه باشد و دکوراسیون داخلی را آتشین و داغ جلوه بدهد.

طراحی شومینه در مرکز خانهطراحی شومینه در مرکز خانهشومینه هیزمی با طراحی جدیدشومینه هیزمی با طراحی جدیدجاسازی شومینه الکلی در پارتیشن جاسازی شومینه الکلی در پارتیشنشومینه الکلی مدرن در ستون خانهشومینه الکلی مدرن در ستون خانهنصب شومینه هیزمی در مرکز سالن خانهنصب شومینه هیزمی در مرکز سالن خانهطراحی جدید شومینه هیزمیطراحی جدید شومینه هیزمیمدلهای جدید نصب شومینه در منزلمدلهای جدید نصب شومینه در منزلشومینه هیزمی مدرن در ستون خانهشومینه هیزمی مدرن در ستون خانه

منبع : نوبرانه




:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: