صندلی ناهار خوری فلزی و کلاسیک ظریف با نام آنزیانو
نوشته شده توسط : نوبری

صندلی ناهار خوری فلزی و کلاسیک ظریف با نام آنزیانو

 

 
 
 

آنزیانو ، نام یک مدل صندلی ناهار خوری است که نمایی نیمه فانتزی دارد و متریال آن ترکیبی از فایبرگلاس و سیم های ضخیم فولادی است. برای طراحی این صندلی از روی مبلمان های کلاسیک یونانی که با نام کلیسموس شناخته می شدند تا حدی کپی برداری شده است. رنگ پایه ها در تمامی مدلها به سیاهی محض ختم می شود ولی بخش نشیمن و تکیه گاه صندلی که از قضا یکه تکه هم هستند از تنوع رنگی خوبی برخوردار هستند. آنزیانو، بیننده را بین دنیای کلاسیک، مدرن و فانتزی معلق نگه می دارد و همین بلاتکلیفی است که باعث جذابیت این نوع از صندلی ناهار خوری می شود. 

صندلی ناهار خوری کلاسیکصندلی ناهار خوری کلاسیک

آنزیانو در ظاهر یک صندلی ظریف و استرس انگیز به نظر می آید ولی واقعیت این است که پایه های فولادی این مبلمان در حدی قدرت دارند که زیر فشار افراد سنگین وزن هم خم به ابروی خود نیاورد. در واقع این صندلی زیبا ترکیبی از ظرافت و صلابت را در خون خود دارد که باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

صندلی ناهار خوری کلاسیکصندلی ناهار خوری کلاسیکصندلی کلاسیک و شیکصندلی کلاسیک و شیکصندلی شیک و کلاسیکصندلی شیک و کلاسیکصندلی تک نفره شیک و ظریفصندلی تک نفره شیک و ظریفصندلی چوبی و فلزی تک نفرهصندلی چوبی و فلزی تک نفرهصندلی چوبی و فلزی تک نفرهصندلی چوبی و فلزی تک نفرهصندلی ناهار خوری چوبی و فلزیصندلی ناهار خوری چوبی و فلزیصندلی ناهار خوری سفید رنگصندلی ناهار خوری سفید رنگ

منبع : نوبرانه




:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: