مبلمان حصیری فضای باز برای حیاط و باغ و بالکن (9 مدل)
نوشته شده توسط : نوبری

مبلمان حصیری فضای باز برای حیاط و باغ و بالکن (9 مدل)

 

 
 
 

لاوست ها در واقع نوعی کاناپه دو نفره هستند که معمولا در گوشه و کنار منزل چیدمان می شوند و طراحی متفاوت تری نسبت به مبلمان های چیدمان شده در منزل دارند. باید گفت که هدف از چیدمان لاوست، ایجاد یک فضای گپ دو نفره نیمه خصوصی در گوشه های دنج در داخل منزل است. از زمانیکه طراحی اتاق نشیمن و چیدمان مبلمان حصیری فضای باز در حیاط و بالکن خانه پرطرفدار شده است کم کم مبلمان هایی که پای خود را از داخل خانه بیرون نگذاشته بودند حالا در حیاط و پاسیو منزل چیدمان می شوند، کاناپه لاوست نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مبل حصیری فضای بازمبل حصیری فضای بازمبلمان حصيري پلاستيكيمبل فضای باز طرح حصیری

لاوست های فضای باز، جنس و متریال فلزی و پلاستیکی ضد آب دارند و به ندرت از چوب در ساخت آنها استفاده می شود. برای تشک های این مدل مبلمان فضای باز از فوم و روکش های ضد آب استفاده می شود تا در مقابل رطوبت موجود در فضای باز، از درجه مقاومت بالاتری برخوردار باشند.

میز و صندلی باغی

مدلهای جدید مبلمان حصیری فضای باز

اگر مبلمان فضای باز به شکل طولانی مدت استفاده نشود می توان از مدل های بدون تشک استفاده کرد که هم قیمت مناسب تری دارند و هم برای حیاط و پاسیو که دارای سقف و پوشش محافظ نیستند انتخاب ایده آل تری هستند. برای تراس و بالکن خانه که معمولا با بک فضای کشیده با عرض کم مواجه هستیم انتخاب یک لاوست ساده جمع و جور، بهترین انتخاب ممکن است.

مبلمان ویلایی آلاچیقمبلمان حصیری آلاچیقمیز و صندلی حصیری بالکنمیز و صندلی حصیری بالکن

مبل حصیری فضای باز، یک مدل مبل پرطرفدار برای چیدمان در حیاط و تراس خانه است. این مبلها از حصیرهای چوبی مخصوصی ساخته می شوند که در مقابل باد و رطوبت، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. در سالهای اخیر مبل و صندلی فضای باز از جنس پی وی سی که نوعی پلاستیک است ساخته می شود که به طور صد در صد ضد آب هستند. جدیدا مبلمان های حصیری فضای باز از جنس پلاستیک ساخته می شوند ولی طراحی و نمای آنها به شکلی است که بیننده تصور می کند یک مبلمان حصیری و چوبی را در مقابل خود می بیند.

مبل راحتی حصیریمبل راحتی حصیریمیز و صندلی حصیری بالکنمیز و صندلی حصیری بالکنمبلمان فضای باز آلاچیقمبلمان فضای باز آلاچیقمبل حصیریمبل حصیری فضای باز

نشر اختصاصی : نوبرانه




:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: