تخت دو طبقه کودک در مدل پله دار و نردبان دار (16 مدل)
نوشته شده توسط : نوبری

تخت دو طبقه کودک در مدل پله دار و نردبان دار (16 مدل)

 

 
 
 

تخت های دو طبقه چوبی قدمت زیادی دارند و سابقه حضور آنها در اتاق کودک، خیلی بیشتر از تخت های تاشو و کمجا است. این مدل تخت خواب ها در مدل های آماده و سفارشی به فروش می رسند. مدل های آماده به دلیل قیمت پایین تر و تحویل سریع تری که دارند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. ولی مدل های سفارشی سازی شده تخت دو طبقه کودک چون بر اساس ابعاد فضای موجود در اتاق خواب ساخته می شود به خوبی در جای خود چفت می شوند و حالت منظم تری به دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب می دهند. تصمیم گرفته ایم تا چند مدل تخت خواب دو طبقه را به تصویر بکشیم که به سبک سفارشی سازی آماده و چیدمان شده اند. بعضی از بچه ها عاشق تخت خواب های دو طبقه هستند و خواب در ارتفاع را هیجان انگیز می دانند ولی کودکانی هم هستند که از این مدل تخت های مرتفع نفرت دارند و همیشه برای خواب، طبقه پایین آنها را به طبقه بالا ترجیح می دهند.

تخت دو طبقه کودک

اگر اتاق خواب نورگیر زیادی داشته باشد در ساعات ابتدایی روز، خواب بچه ها دچار مشکل می شود. پرده کشیدن برای دیوارهای کناری تخت دو طبقه کودک، ایده ساده و کارآمدی است که تخت خواب بچه ها را سایبان دار می کند.

تخت خواب کودک دو طبقه

اگر توقع زیادی از تخت کودک دو طبقه ندارید می توانید برای ساخت آنها از تخته های ارزان قیمت مثل سه لایی یا الوار استفاده کنید.

تخت خواب کودک دو طبقه

حتما برای تخت کودک دو طبقه، یک چراغ نورپردازی در نظر بگیرید تا به عنوان چراغ مطالعه بتوان از آن استفاده کرد. چراغ های چند حالته که شدت های مختلف نوری را انتشار می دهند گزینه مناسبی برای کنار تخت خواب کودک هستند برای اینکه کودک هم چراغ مطالعه داشته باشد و هم چراغ خواب.

مدل جدید تخت خواب کودک دو طبقه با طراحی ثابت

فضای خالی زیر تخت بچه گانه را می توان به عنوان کشو در نظر گرفت تا نیاز به دراور و کمد لباس، کمتر احساس شود. برای امنیت نردبان تخت ، از یک میله آهنی استفاده شده است که باعث می شود خیال والدین از بالا و پایین آمدن بچه ها راحت باشد.

تخت خواب دو طبقه کودک

اگر نردبان طنابی را برای تخت خواب دو طبقه بچه ها انتخاب کردید حتما روی نصب آن دقت داشته باشید که محکم و ایمن باشد. چون این نردبان ها در جای خود، لقی زیادی دارند باید با پایه های مخصوص تا حد امکان، زاویه مانور آنها را کم کرد.

تخت کودک دو طبقه

اگر کودک شما در خواب، جنب و جوش زیادی دارد حتما لبه های تخت طبقه دوم را نرده کشی کنید. کودکی را که خیلی بازیگوش است را به طبقه اول تبعید کنید و قُل آرامتر را به طبقه بالا بفرستید.

مدل تخت دو طبقه کودک

دکوراسیون اتاق خواب بچه ها با رنگ های تیره مثل خاکستری و خردلی کار هر کسی نیست. چون اکثریت والدین طرفدار دیزاین اتاق بچه ها با رنگ های روشن و شاد هستند کم پیش می آید کسی به سراغ رنگ های تیره تر برود.

مدلهای جدید تخت دو طبقه کودک

تخت بچه دو طبقه

دیوارهای داخلی سرویس خواب دو طبقه کودک را می توانید با تابلوهای دیواری و دکوراتیو تزیین کنید. پوستر و تابلو هنرمند یا ورزشکار محبوب، گزینه خوبی برای تزیین دیوارهای کناری تخت خواب بچه ها هستند.

تخت بچه دو طبقه

در اتاق بچه های دو قلو با جنسیت متفاوت می توانید از تخت خواب های دو طبقه کمک بگیرید و تا حد ممکن در فضای موجود اتاق کودک، صرفه جویی کنید.

تخت دو طبقه بچه گانه

تخت دو طبقه بچه گانه

اگر خیلی به فکر امنیت بچه ها هستید و می خواهید هیجان تخت خواب دو طبقه تا حدی کاهش پیدا کنید می توانید از مدلهای پله دار بهره ببرید. تخت خواب کودک دو طبقه و پله دار تا حدی دیزاین اتاق را به شکل دوبلکس و مدرن جلوه می دهد.

سرویس خواب دو طبقه کودک

تخت دو طبقه کودک

تخت دو طبقه کودک

مدل جدید تخت دو طبقه کودک

مدل جدید تخت دو طبقه کودک

مدل جدید تخت دو طبقه کودک

نشر اختصاصی : نوبرانه




:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: